Beste clubleden of bezoeker,

op deze blog kan je regelmatig enkele gespeelde giften bekijken en een commentaar erover nalezen. Ook vragen of opmerkingen over het correct bod of spelwijze kan je hier zelf kwijt indien je geregistreerd bent. Heb je vragen omtrent het bieden of afspelen of wil je gewoon iets mededelen dan is dit de plaats Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. je ideeën naar deze blog. Benieuwd of er feedback komt. Indien je van mening bent dat de analyses niet correct zijn dan kan je vrij jouw mening hierover mailen.

Als moderator ben ik zo vrij om bepaalde vragen, inhouden, opmerkingen te verwijderen of aan te passen indien nodig.

Veel plezier,

Johan

Deze categorie bevat geen artikelen. Indien subcategorieën getoond worden op deze pagina kunnen deze artikelen bevatten.